چگونه از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وب سایت استفاده کنیم

بلاگ نویسی می تواند خسته کننده باشد. آن را از کسی بگیرید که نزدیک به یک دهه را صرف وب سایت نویسی کرده است و زمان زیادی را برای خیره شدن به صفحات خالی تلف کرده است، و مایل است کلماتی در آینده بیایند.

 

و در حالی که ایده واگذاری کنترل به هوش مصنوعی ممکن است هنوز هم برخی از نویسندگان و بازاریابان را سرسخت کند، هوش مصنوعی ابزاری غیرقابل انکار برای وب سایت نویسی است. چه بخواهید از هوش مصنوعی برای پیش‌نویس کل پست‌های وب سایت استفاده کنید یا برای ظرافت نوشتار خود، هوش مصنوعی برای هر کسی که به دنبال  راه‌اندازی وب سایت است مفید است .

 

با تمام آنچه گفته شد، چندین چیز وجود دارد که باید در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن وب سایت خود بدانید. من به هیچ وجه پیشنهاد نمی کنم که به هوش مصنوعی اجازه دهید وب سایت شما را برای شما اجرا کند. در عوض، هوش مصنوعی می‌تواند به‌عنوان جایگاه خوبی برای یک شریک خلاق عمل کند و به عنوان جفت دوم دست و دومین مجموعه چشم‌های شما عمل کند.

 
 
 
 

راه اندازی یک وب سایت باید هیجان انگیز باشد، نه طاقت فرسا، درست است؟ با افزارایتی Blog Maker، همه چیزهایی را که برای ایجاد، طراحی و رشد وب سایت خود نیاز دارید، از ابتدا دریافت می کنید – بدون نیاز به مدرک فنی. از ابزارهای بصری افزارایتی برای به اشتراک گذاشتن ایده های خود با جهان استفاده کنید. 

 
وب سایت خود را راه اندازی کنید
 
 

چه زمانی باید از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وب سایت خود استفاده کنید؟

 

مهم نیست که چه نوع وب سایت  یا وبلاگی را می سازید، ویژگی ها و ابزارهای هوش مصنوعی این پتانسیل را دارند که در زمان طوفان فکری، نوشتن، ویرایش و بهینه سازی محتوای شما در زمان زیادی صرفه جویی کنند.

 

هوش مصنوعی مخصوصاً زمانی مفید است که بخواهید حجم بالایی از محتوا را به طور مداوم ارائه دهید. باز هم، برای اجرای کل استراتژی بازاریابی محتوای خود بدون نظارت، نباید به هوش مصنوعی تکیه کنید، اما می‌توانید از انواع مختلف ابزار برای کمک به تحقیق یا نوشتن محتوای طولانی استفاده کنید.

 

به عنوان مثال، اگر چندین موضوع را ردیف کرده‌اید و چشم‌انداز روشنی از رئوس مطالب دارید، هوش مصنوعی می‌تواند به سرعت ایده‌های شما را به مقاله‌های کامل تبدیل کند – یا حداقل 75 درصد راه را به شما برساند. به جای شروع یک وب سایت از ابتدا، می توانید از پیش نویس هوش مصنوعی خود به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. می توانید انرژی خود را روی ویرایش و پر کردن هر شکاف دانش متمرکز کنید.

 

هدف افزایش کارایی بدون به خطر انداختن کیفیت و اصالت محتوای شما است. هوش مصنوعی را متحد خود کنید، اما کنترل ویرایش را برای بهترین نتایج حفظ کنید.

 

با این حال، هوش مصنوعی یک تسویه حساب یکسری نیست. این می تواند بسیار بیشتر از پیش نویس محتوای شما انجام دهد. بیایید تمام روش‌هایی را که می‌توانید از هوش مصنوعی برای بهبود وب سایت خود استفاده کنید، بررسی کنیم.

 
 

محتوای وب سایت نوشته شده توسط گوگل و هوش مصنوعی

 

اول و مهمتر از همه گوگل به دنبال محتوایی است که برای کاربر در خواندن آن مفید باشد. از نظر تئوری، این می تواند هم برای هوش مصنوعی و هم برای محتوای تولید شده توسط انسان اعمال شود. محتوا باید آموزنده و جذاب باشد، صرف نظر از اینکه چگونه نوشته شده است. اینها لزوما منحصر به محتوای انسانی نیستند، وب سایت های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی با ویرایش خوب نیز می توانند مفید باشند.

 

در حالی که هوش مصنوعی می تواند محتوایی تولید کند که از نظر واقعیات دقیق باشد، ممکن است فاقد درک دقیق و صحت محتوای نوشته شده توسط انسان باشد. گوگل توازن را با تاکید بر نظارت انسان بر هر چیزی که با هوش مصنوعی نوشته شده است توصیه می کند. انسان ها می توانند زمینه، خلاقیت و لمس شخصی لازم را اضافه کنند. آنها همچنین باید حقایق را بررسی کنند و تخصص خود را در دنیای واقعی در موضوع مورد نظر بگنجانند. 

 

طبق  دستورالعمل‌های Google ، محتوایی که صرفاً توسط هوش مصنوعی و بدون مشارکت انسان تولید می‌شود، باید برای شفافیت برچسب‌گذاری شود. گوگل محتوای نوشته شده برای انسان ها را در اولویت قرار می دهد نه الگوریتم ها. این درست است، چه محتوا تولید شده توسط انسان باشد و چه توسط هوش مصنوعی. ایجاد محتوای هوش مصنوعی برای دستکاری نتایج موتورهای جستجو برخلاف سیاست های هرزنامه گوگل در نظر گرفته می شود.

 

برای راه اندازی وب سایت خود آماده اید؟ وب سایت ساز رایگان افزارایتی را امتحان کنید .

 
 

چگونه از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وب سایت خود استفاده کنیم

 

یکی از بهترین ویژگی های هوش مصنوعی تطبیق پذیری آن است. می‌توانید از هوش مصنوعی برای خودکارسازی یا اصلاح چندین مرحله از فرآیند تولید محتوا، از جمله (اما نه محدود به) مراحل زیر استفاده کنید.

 
  1. ایده های موضوع وب سایت خود را ایجاد کنید

  2. در مورد موضوعات خود تحقیق کنید

  3. خطوط کلی بسازید

  4. مطالب خود را بنویسید

  5. به عنوان تصحیح کننده شما خدمت کنید

 
 

01. ایده های موضوع وب سایت خود را ایجاد کنید

 

 اگر در وب سایت نویسی مبتدی هستید – یا حتی اگر یک وب سایت نویس باتجربه هستید – هوش مصنوعی می تواند به ایجاد طوفان فکری درباره موضوعات کمک کند. اما در این مرحله از بریدن گوشه ها خودداری کنید. حتی پس از اینکه از ابزار هوش مصنوعی مورد علاقه خود برای ایده گرفتن استفاده کردید، همچنان می خواهید تحقیقات کاملی در مورد کلمات کلیدی انجام دهید.

 

در تجربه من، ابزارهایی مانند ChatGPT و Gemini (که قبلا به عنوان “Bard” شناخته می شد) شروع کننده های فکری خوبی را ارائه می دهند. شما می توانید آن را به دستورهایی مانند:

  • لطفا 10 ایده برای وب سایت به من بدهید که بتوانم در مورد [موضوع] بنویسم

  • لطفاً چند ایده وب سایت مرتبط با [کلید واژه] را فهرست کنید.

  • برخی از موضوعات پرطرفدار در مورد [موضوع] در تابستان چیست؟

  • برخی از موضوعات پرطرفدار در میان [مخاطبان هدف] کدامند؟

یا اگر از افزارایتی استفاده می‌کنید، می‌توانید ایده‌های پست جدید و ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را مستقیماً در داشبورد نمای کلی وب سایت خود پیدا کنید. این ایده ها بر اساس اطلاعات کسب و کار و پست های گذشته شما کاملا شخصی سازی شده اند. اگر چیزی را که دوست دارید نمی‌بینید، می‌توانید روی «بازسازی ایده‌ها» کلیک کنید.

 
 

شما باید دوباره بررسی کنید که عنوان هایی که در ازای آن دریافت می کنید با هدف و علاقه واقعی مخاطبان وب سایت شما مطابقت داشته باشد. ابزارهای تحقیق SEO مانند Semrush می توانند در این زمینه کمک کنند. می توانید از این  ابزارهای وب سایت نویسی  برای شناسایی کلمات کلیدی مرتبط و بررسی رقابت ارگانیک در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) استفاده کنید.

 
 

02. در مورد موضوع خود تحقیق کنید

 

تحقیقات می تواند زمان زیادی را از بین ببرد. و در حالی که ما به شدت نسبت به تکیه بر تحقیقات تولید شده توسط هوش مصنوعی هشدار می دهیم (بسیاری از ابزارها از داده های قدیمی تر استخراج می شوند یا  با استناد به داده های جعلی مشاهده شده اند )، می تواند مکانی برای شروع به شما بدهد.

 

Gemini، در آزمایش ما، از این نظر نسبت به ChatGPT برتری دارد. می توانید از Gemini چیزهایی مانند “آیا می توانید لیستی از آمارهای وب سایت نویسی اخیر ارائه دهید و منبع آنها را ذکر کنید؟” برای دریافت یک لیست سریع و مفید از آمار. با این حال، ما نمی‌توانیم به اندازه کافی بر این موضوع تاکید کنیم—شما باید هر منبع و آمار را از نظر دقت و تازگی بررسی کنید.

 

روش دیگری برای استفاده از هوش مصنوعی برای تحقیق: می توانید از هوش مصنوعی بخواهید که یک مقاله تحقیقاتی جامع یا متن مصاحبه را خلاصه کند. هوش مصنوعی می‌تواند به بیرون آوردن اطلاعات کلیدی یا توصیف یک قطعه بسیار فنی به زبان ساده کمک کند. فقط مطمئن شوید که همیشه نویسنده اصلی را نسبت می دهید، به علاوه بررسی کنید که خلاصه بندی دقیق باشد.

 
 

03. طرح کلی بسازید

 

با یک درخواست، می‌توانید از ابزاری مانند ChatGPT، Gemini یا خالق طرح کلی هوش مصنوعی افزارآیتی بخواهید که یک طرح کلی برای پست وب سایت شما ایجاد کند. خالق طرح کلی افزارآیتی می تواند با استفاده از تنظیمات از پیش ساخته شده و اطلاعاتی که از قبل درباره کسب و کار شما برای ارائه پیشنهادات متنی بیشتر دارد، در وقت اضافی شما صرفه جویی کند. به عبارت دیگر، برای به دست آوردن خطوط کلی مرتبط، نیازی به نوشتن دستورات پیچیده ندارید.

از طرف دیگر، می‌توانید از ابزارهای هوش مصنوعی برای اطلاع‌رسانی به خلاصه‌های خود با پرسیدن مضامین رایج یا سؤالات متداول در مورد موضوع اصلی خود استفاده کنید.

 

اکنون، به خاطر داشته باشید که طرح کلی که دریافت می کنید اغلب محصول نهایی نیست. ممکن است متوجه شوید که طرح کلی شما شامل بخش‌های نامربوطی است که ارزش زیادی برای خواننده هدف شما ایجاد نمی‌کند. شما در زمینه خود متخصص هستید، بنابراین هنگام بررسی طرح‌های وب سایت که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده است، دقت کنید.

 
 

04. مطالب خود را بنویسید

 

هوش مصنوعی احتمالاً بیشترین تحسین را برای ساعاتی که می تواند هنگام نوشتن محتوا شما را نجات دهد، دریافت می کند. این می تواند اولین ضربه را در نوشتن پیش نویس های شما داشته باشد. در این مرحله، نکته کلیدی این است که تا جایی که می توانید اطلاعات بیشتری ارائه دهید، از جمله  الگوی پست وب سایت که می خواهید دنبال کند، مشخصات  قالب بندی وب سایت و سایر دستورالعمل های نوشتن برند.

اگر از ابزاری مانند ChatGPT استفاده می‌کنید، می‌توانید چندین نمونه از کارهای قبلی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا ابزار را با سبک نوشتاری خود آموزش دهید. 

در افزارآیتی، می توانید از ایجاد کننده پست هوش مصنوعی برای پیش نویس محتوای خود از ابتدا استفاده کنید. شما می توانید پیش نویس یک وب سایت جدید را بر اساس موارد زیر داشته باشید:

 
  • هر موضوعی به دلخواه شما

  • یک ایده پست ایجاد شده توسط هوش مصنوعی

  • محصولی که در کاتالوگ افزارآیتی شما موجود است 

  • خدماتی که شما ارائه می دهید

  • رویدادی که شما میزبان آن هستید

شما به راحتی می توانید با سفارشی کردن چندین تنظیمات دیگر، از جمله کلمات کلیدی هدف، مخاطبان هدف، نوع پست، طول پست، لحن صدا، تعداد ایده آل تصاویر و/یا ترجیحات CTA، پست های وب سایت خود را شکل دهید. 

در عرض چند ثانیه، یک پیش نویس با تمام کارهای تکمیلی دریافت خواهید کرد. پیش نویس شما دارای عنوان، متن بدنه و حتی تصاویر تازه برای افزایش تعامل خواهد بود (آیا می دانستید که محتوای دارای تصاویر خوب  94 درصد بیشتر  از آنهایی که بدون عکس هستند بازدید می کند؟).

05. به عنوان تصحیح کننده شما خدمت کنید

 

وقتی نوبت به ویرایش محتوای شما می‌رسد، افزونه‌هایی مانند Grammarly و ProWritingAid می‌توانند محتوای شما را اسکن کنند و مشکلات گرامری، اشتباهات املایی یا فرصت‌هایی برای بهبود نوشتار شما را برجسته کنند.

به خاطر داشته باشید که این نوع ابزارها می توانند تا حدودی سفت و سخت باشند و زمینه نوشته شما را به درستی درک نکنند. متن خاصی که در آن خلاقیت بیشتری داشته اید، می تواند به عنوان اشتباه علامت گذاری شود زیرا از قوانین دستوری پیروی نمی کند. برای این منظور، پیشنهاداتی را با مقداری نمک انجام دهید و هر کدام را به صورت موردی درمان کنید.

در ویرایشگر وب سایت افزارآیتی، می توانید هر بخشی از پیش نویس خود را برای ویرایش متن در زمان واقعی برجسته کنید. از هوش مصنوعی بخواهید جملات خاصی را دوباره بیان کند، لحن صدا را تغییر دهد و موارد دیگر. قبل از جایگزین کردن کپی، گزینه ای را انتخاب کنید که با سبک شما مطابقت دارد.

همچنین می‌توانید از  «دستیار سئو» استفاده کنید  تا بررسی کنید که پست شما با استانداردهای اولیه سئو مطابقت دارد (یعنی مطمئن شوید که شامل متن جایگزین، کلمه کلیدی تمرکز شما و توضیحات متا است) و حتی از هوش مصنوعی برای ایجاد برچسب عنوان و توضیحات متا استفاده کنید. یا می‌توانید از ابزارهایی مانند Semrush’s SEO Writing Assistant برای توصیه‌های بیشتر در مورد خوانایی و اصالت محتوای خود استفاده کنید.

برخی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ایجاد وب سایت کدامند؟

 

برای شروع آماده اید؟ این روزها ابزارهای زیادی برای نوشتن وب سایت وجود دارد که هر کدام مزایای خاص خود را دارند. برخی از قابل توجه ترین آنها عبارتند از: 

 
  • افزارآیتی ابزارهای هوش مصنوعی داخلی را در سراسر پلتفرم خود به نمایش می گذارد، از جمله ابزارهای آسان برای استفاده به طور خاص برای وب سایت نویسی. این پلتفرم از آنچه قبلاً در مورد کسب و کار شما می‌داند – در کنار سایر تنظیمات سفارشی – برای تولید ایده‌ها، طرح‌ها و/یا پیش‌نویس‌های وبلاگ مرتبط استفاده می‌کند. شما حتی می توانید تصاویر سفارشی ایجاد کنید، کپی را ویرایش کنید یا محتوای خود را برای سئو بهینه سازی کنید بدون اینکه انگشت خود را بردارید.

  • Jasper AI: همچنین به عنوان Jasper AI شناخته می شود، Jasper AI برای پروژه های بازاریابی سازمانی طراحی شده است. جاسپر می تواند به شما کمک کند تا با استفاده از جزئیات نام تجاری و کمپینی که ارائه می کنید، وب سایت هایی ایجاد کنید که از کمپین بزرگتری پشتیبانی می کنند.

  • ChatGPT-4o:  آخرین مدل ChatGPT، ChatGPT-4o دارای عملکرد بهبود یافته در درک و ایجاد متنی شبیه انسان است. می تواند هم متن و هم تصاویر را پردازش کند، به علاوه مکانیسم های پیشرفته تری را برای کاهش احتمال محتوای مضر یا مغرضانه ارائه می دهد.

  • Gemini Pro: Gemini Pro خودخوانده گوگل “بهترین مدل برای عملکرد عمومی در طیف گسترده ای از وظایف” است. این وظایف شامل نوشتن وب سایت است. Gemini 1.5 Pro به طور خاص درک متنی پیشرفته ای را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد محتوای بصری، صوتی و متنی را از فهرست گسترده ای از دستورالعمل ها یا منابع ایجاد کنید.    

  • Writer: Writer یک پلتفرم هوش مصنوعی مولد تمام پشته با مدل‌های خاص صنعت است. Writer تاکید زیادی بر انطباق و حاکمیت دارد و بررسی می کند که هر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به استانداردهای قانونی و نظارتی، به ویژه برای صنایعی مانند مراقبت های بهداشتی و مالی، پایبند باشد. 

 

هنگام استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وب سایت، ملاحظات اخلاقی را باید در نظر داشت

همانطور که ما در مورد پیشرفت هوش مصنوعی در وب سایت نویسی هیجان زده هستیم، احتمالاً می توانید احتیاط ما را در بالا احساس کنید. اجازه دهید توضیح دهیم: در حالی که هوش مصنوعی می‌تواند فرآیند تولید محتوای شما را با از بین بردن بسیاری از کارهای ناخوشایند سرعت بخشد، اما این چیزی نیست که کورکورانه اعمال شود.

 

مشکلات اصلی محتوای هوش مصنوعی دو جنبه دارد: خروجی بستگی به داده‌هایی دارد که می‌تواند از آن استخراج کند، و محتوایی که ارائه می‌کند ممکن است با دستورالعمل‌های ویرایشی شما مطابقت نداشته باشد.

 

از آنجایی که ابزارهایی مانند ChatGPT از آنچه قبلاً وجود دارد بیرون می‌آیند، خواهید دید که آنها پاسخ‌های پایگاه داده آن را کنار هم می‌گذارند. این ممکن است منجر به محتوایی شود که دوباره تکرار شده یا تا حدودی کهنه شده باشد.

به همین دلیل است که باید تمام محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را ویرایش کنید تا از وب سایت خود محافظت کنید، به علاوه از جریمه شدن توسط Google جلوگیری کنید.  دستورالعمل‌های گوگل  بیان می‌کند که محتوا باید مفید باشد، چه با کمک هوش مصنوعی ساخته شده باشد یا نه.

 

اگر گوگل متوجه شود که کار شما با هوش مصنوعی بدون زاویه منحصربه‌فرد ترکیب شده است، سایت شما ممکن است به‌عنوان هرزنامه علامت‌گذاری شود. این یک خطر بزرگ است، به ویژه برای صاحبان مشاغل کوچک که سعی می کنند حضور آنلاین خود را از طریق وب سایت نویسی ایجاد کنند.

 

اگر به تازگی  سایت خود را از ابتدا ایجاد می کنید ، باید زمانی را به استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وب سایتاختصاص دهید، زیرا هوش مصنوعی در تولید محتوایی که تخصص دامنه را برای صنایع خاص نشان می دهد عالی نیست. برای برخی از زمینه‌های پیچیده و تخصصی، باید به هوش مصنوعی کمک بزرگی کنید زیرا نمی‌تواند این موضوعات را به خوبی شما درک کند. این بدان معناست که خروجی آن برای مخاطب هدف شما مفید نخواهد بود.

 

با توجه به این محدودیت ها، در اینجا چند چیز وجود دارد که باید در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مراقب باشید:

 
  • سرقت ادبی:  این امکان برای هوش مصنوعی وجود دارد که یک پست وب سایت  کامل بنویسد که از نزدیک محتوای رقبای شما را منعکس کند. مهم است که مقاله خود را تا حد امکان با تحقیق و محتوای اصلی متمایز کنید. همچنین باید مراقب باشید که به‌طور تصادفی اعتبار تحقیقات یا ایده‌های نویسنده دیگری را نپذیرید، زیرا اگر برای بررسی دقیق محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی وقت نگذارید، انجام این کار آسان است.

  • دقت: سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI، خودش  دیده شده است که می‌گوید : «من به پاسخ‌هایی که توسط ChatGPT ایجاد می‌شود، کمتر از هر کس دیگری روی زمین اعتماد دارم.» هوش مصنوعی اخیراً با حقایق «توهم‌آمیز» درباره شرکت‌ها، سایت‌ها و موضوعات خاص دستگیر شده است. بررسی واقعیت برای جلوگیری از موقعیتی که در آن ممکن است اطلاعات نادرست را منتشر کنید، کاملاً ضروری است.

  • اصالت مشکوک:  وقتی از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می شود، یک سوال مطرح می شود – آیا خروجی واقعاً از آن شماست؟ معضل اخلاقی در اینجا در فرسایش بالقوه صدا و سبک شخصی نهفته است. ضروری است که لمس منحصر به فرد خود را حفظ کنید تا مطمئن شوید که خوانندگان شما می توانند با محتوای شما ارتباط برقرار کنند و درگیر شوند.

  • فقدان نوآوری:  آیا استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا به عنوان یک پیشگام در نظر گرفته می شود یا نشان دهنده کمبود ورودی اصلی است؟ برای این منظور، باید از وابستگی بیش از حد به هوش مصنوعی یا وابستگی به آن برای ایجاد یک نظر منحصر به فرد از طرف خود اجتناب کنید. هوش مصنوعی می‌تواند نظراتی را که قبلاً توسط خالق دیگری به اشتراک گذاشته شده است را پس بزند، اما جایگزین تفکر اصلی (یا گاهی معقول) نمی‌شود، به خصوص در زمینه موضوعات حساس یا بحث‌برانگیز.

  • سوگیری ها: از آنجایی که مدل های یادگیری زبان بر اساس مجموعه داده های آن ها آموزش می بینند، ممکن است سوگیری هایی را در داده ها به ارث ببرند که می تواند به دیدگاه های کج و غیرمنصفانه هنگام نوشتن منجر شود. شما باید مراقب این سوگیری‌ها باشید که ممکن است به زبان یا فرضیات ناعادلانه، هر چند ظریف، منجر شود، و کار خود را برای حفظ برابری ویرایش کنید.

 

5 نکته ضروری برای ویرایش نوشتار هوش مصنوعی

 

اگر به اندازه کافی آن را نگفته‌ایم، تمام محتوای هوش مصنوعی باید توسط یک انسان بررسی شود تا مطمئن شود که مطابق با کد است. هنگام بررسی متن ایجاد شده با هوش مصنوعی ، به این نکات توجه کنید.

01. ویرایش برای صدای برند و ثبات

 

گاهی اوقات، مهم نیست که ابزار هوش مصنوعی خود را به چه درخواستی می‌دهید، همچنان رباتیک به نظر می‌رسد. در حالی که ممکن است محتوا عاری از خطاهای دستوری و املایی باشد، ممکن است خواندن آن آسان‌تر نباشد یا مانند صدای نوشتاری عادی شما نباشد.

 

در طول ویرایش، سعی کنید زبان را طوری تنظیم کنید که شبیه شما باشد. صدای برند خود را فدای متن های تولید شده توسط هوش مصنوعی نکنید که ممکن است هوشمندانه یا “خیلی خوب” به نظر برسد. اطمینان حاصل کنید که پیام شما واضح است و با آنچه که معمولاً می گویید و نحوه  بیان آن مطابقت دارد.

 

به این ترتیب، مخاطبان شما همچنان با برند شما ارتباط برقرار می‌کنند، که نه تنها برای حفظ خوانندگان مهم است، بلکه برای کسب  درآمد از وب سایت شما  در آینده نیز مهم است. وب سایت شما باید شخصی و منحصر به فرد برای برند شما باقی بماند.

 
 

02. برای دقت بررسی کنید

 

هوش مصنوعی در نوشتن نکات قانع کننده و گاهی اوقات، پشتیبان گیری از آنها با حقایق خیالی بسیار خوب است. اگر از هوش مصنوعی خواسته اید تا محتوا را با تحقیق یا حقایق تولید کند، مطمئن شوید که هر عبارتی را برای دقت بررسی کرده اید. تمام پیوندها و مراجعی را که از استدلال های محتوای شما پشتیبانی می کنند اعتبار سنجی کنید و بررسی کنید که همه چیز در زمینه درست درک شده باشد.

 
 

03. عبارات زائد یا اضافی را بررسی کنید

 

محتوا را مرور کنید تا مطمئن شوید که هیچ کلمه خالی، پرکننده یا عبارت اضافی وجود ندارد. در موارد دیگر، ممکن است متوجه شوید که محتوا به روشی که شما ترجیح می دهید جریان ندارد.

 

شما باید روی هر جمله و پاراگراف کار کنید و مطمئن شوید که از یک نظم منطقی و بیان واضح پیروی می کنند. همانطور که در اصلاح درخواست های خود بهتر می شوید، امیدواریم در آینده زمان کمتری را برای ویرایش کار خود به این روش صرف کنید.

 
 

04. تعصب و کلیشه را حذف کنید

 

همانطور که قبلا ذکر شد، از آنجایی که LLM ها بر اساس یک مجموعه داده آموزش می بینند، ممکن است سوگیری هایی را در داده ها به ارث ببرند که می تواند به دیدگاه های کج و ناعادلانه هنگام نوشتن محتوا منجر شود.

 

مراقب این تعصبات در قالب زبان یا فرضیات ناعادلانه باشید و کار خود را بر اساس آن ویرایش کنید. اگر همان نوع سوگیری‌ها را در پست‌های وب سایت  ایجاد شده توسط هوش مصنوعی مشاهده کردید، ممکن است لازم باشد درخواست‌های خود را اصلاح کنید تا از نوشتن به روش خاصی اجتناب کنید.

 
 

05. برای سئو و خوانایی بهینه سازی کنید

 

بررسی کنید که محتوای شما از کلمات کلیدی شما به طور طبیعی از طریق محتوای شما استفاده می کند و به گونه ای ساختار یافته است که برای خوانندگان شما به راحتی قابل پیگیری باشد. از فهرست‌های گلوله‌دار استفاده کنید، پاراگراف‌های بزرگ را جدا کنید یا محتوا را در صورت نیاز خلاصه کنید تا یک تجربه خواندن خوب ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما خیلی نازک نیست – بلکه اطلاعات کافی برای پاسخ کامل به سوالات خوانندگان را ارائه می دهد.

 
 

سوالات متداول برای استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن پست های وب سایت

 

مزایای استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن وب سایت چیست؟

هوش مصنوعی به دلایل زیر می تواند به عنوان یک کمک نوشتن عالی عمل کند. می تواند کمک کند:

  • پاک کردن بلوک نویسنده: برای ایده گیر کرده اید؟ هوش مصنوعی می تواند جرقه الهام بخشد و به غلبه بر موانع نویسنده و نوشتن قلم روی کاغذ برای شروع کمک کند.

  • به سرعت محتوا ایجاد کنید: در تمام زمینه های فرآیند نوشتن خود از تحقیق گرفته تا ویرایش سرعت بخشیده و به شما امکان می دهد محتوا را به طور موثر تولید کنید.

  • به کلمات کلیدی و موضوعات فکر کنید: هوش مصنوعی می تواند کلمات کلیدی مرتبط سئو را پیشنهاد کند و پیشنهادات شخصی برای ایده پردازی موضوع ارائه دهد.

  • تجزیه و تحلیل عوامل سئو: ابزارهای خاصی می توانند به بررسی کلمات کلیدی از دست رفته، خوانایی و تراکم کلمات کلیدی کمک کنند و از بهینه سازی بهینه سئو اطمینان حاصل کنند.

  • پیشنهاد بهبود محتوا: به طور خودکار خطاهای دستوری و غلط املایی را بررسی کنید و محتوای خود را با استفاده از بینش هوش مصنوعی در مورد خوانایی محتوای خود ارتقا دهید.

طراحی وب سایت چیست

02136124922
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.