چه شرکت شما در حال ایجاد فروش باشد و چه پرس و جو، استفاده موثر از تصاویر به شرکت شما کمک می کند تا ترافیک و در نتیجه تبدیل های بیشتری را جذب کند.
این به این دلیل است که سه روز بعد، مردم احتمالاً تنها 10٪ از مطالبی را که شنیده اند به خاطر می آورند، جان مدینه ادعا می کند . از سوی دیگر، سه روز بعد، اگر یک تصویر مرتبط با همان اطلاعات تطبیق داده شود، افراد 65 درصد مطالب را به خاطر می آورند.
در این مقاله سعی خواهیم کرد تا دریابیم که چرا تصاویر برای وب سایت ها بسیار مهم هستند و چگونه به کسب و کارها کمک می کنند تا در رتبه بندی موتورهای جستجو بالا بروند و از رقبا متمایز شوند.
پس چرا تصاویر؟ تصاویر علاوه بر جلب توجه ما، این توانایی را دارند که احساسات قوی را برانگیزند و ما را مجذوب خود کنند. بنابراین، اگر وب سایت شما تصاویر چشم نوازی داشته باشد، مردم از نظر احساسی سرمایه گذاری و درگیر می شوند و از طریق آن مشاهده و کلیک می کنند. بر اساس یک مطالعه Skyward ، بازدید از صفحه برای محتوای دارای تصاویر مرتبط یا اینفوگرافیک در مقایسه با محتوای بدون تصویر 94 درصد افزایش یافته است.
تصاویر با تقسیم کردن محتوا و کمک به روند داستان گویی، تجربه کاربر را با ارائه اطلاعات به شیوه ای دلپذیرتر بهبود می بخشند. بهبود تجربه کاربر با تصاویر مناسب و مرتبط با محتوا، حتی اگر فقط تصاویر دست دادن و غیره باشد، حفظ کاربر و نرخ پرش را کاهش می دهد. به این ترتیب شانس بیشتری برای به دست آوردن اطلاعات کاربر یا تبدیل آنها به مشتری دارید!
اگرچه واضح است که محتوا برای توصیف کالاها یا خدمات شما ضروری است، تصاویر به تکرار این اطلاعات کمک می کنند. از آنجایی که 65 درصد مردم از نظر بصری بهترین یادگیری را میکنند، اجازه دادن به بازدیدکنندگان شما برای تجسم کالاها و خدمات شما، آنها را تشویق میکند تا از آنها استفاده کنند. این شانس شما را برای فروش، نشان دادن نام تجاری خود و ایجاد یک پیشنهاد به یاد ماندنی تر افزایش می دهد.
علاوه بر این، بر اساس نظرسنجی Adobe ، 67 درصد از مشتریان معتقدند که تصاویر باکیفیت یک وب سایت هنگام خرید آنلاین بسیار مهم است . همچنین استفاده از تصاویر خود به جای تصاویر کار استوک بسیار متفاوت است . در حالی که تشریح همه ویژگیهای یک کالا یا خدمات کاملاً خوب است، استفاده از تصاویر به ارائه زندگی شما کمک میکند و متناسب با بازههای توجه کوتاه ما است. مغز انسان می تواند تصاویر کاملی را که چشم می بیند به مدت 13 میلی ثانیه پردازش کند . تصاویر وب سایت بسیار موثرتر از خواندن یک پاراگراف هستند.
آیا می دانستید که تصاویر موجود در وب سایت شما می توانند به نمایه سازی موتورهای جستجو کمک کنند؟ در سال 2023، احتمالاً 136 میلیارد تصویر نمایه شده در جستجوی تصویر گوگل وجود خواهد داشت و طبق داده های Phototutorial تا سال 2030، این رقم به 382 تریلیون خواهد رسید. برای اهداف سئو، زیرنویس هایی که به عکس های خود اضافه می کنید حاوی محتوای اضافی هستند. در صورتی که محتوا برای جستجوی وب و تصویر، توصیفی معتبر از تصویر با اضافه کردن چند کلمه کلیدی اضافی باشد، ظاهر می شود و شانس یافتن شما را افزایش می دهد.
هدف از افزودن تصاویر به صفحات وب چیست؟ برای علاقه مند نگه داشتن بازدیدکنندگان و کمک به کاربران در درک بهتر محتوا به منظور اطلاع رسانی و رسیدگی به سوالات آنها. تجربیات کاربر بهتر نتیجه همه این عوامل است و گوگل آنها را از عوامل مهم رتبه بندی می داند. برای بهبود بیشتر این، مطمئن شوید که تصاویر شما عبارتند از:
این روزها، رسانه های اجتماعی برای همه مشاغل بسیار مهم است و موقعیت شما در همه پلتفرم ها تحت تأثیر تصاویر شماست. گنجاندن تصاویر به افراد بیشتری کمک می کند تا با پست های رسانه های اجتماعی شما ارتباط برقرار کنند. تجزیه و تحلیل BuzzSumo نشان داد که پست های فیس بوک شامل تصاویر 2.3 برابر بیشتر از پست های بدون تصویر تعامل دارند. این به این دلیل است که آنها یک محرک احساسی ایجاد می کنند که منجر به یک واکنش، گفتن یک لایک، یک نظر یا اشتراک گذاری می شود. برای اینکه شرکت خود را تبلیغ کنید و مشتریان بیشتری جذب کنید، این تعامل مهم است.
در نتیجه، تصاویر هم در وب سایت و هم در حساب های رسانه های اجتماعی شما مهم هستند. میتوانید با استفاده از تصاویر اصلی که برای حضور آنلاین شما در استراتژی بازاریابی محتوایتان ایجاد شده است، کاربران را در هر جایی که ممکن است با شما تعامل داشته باشند، جذب کنید. آنها تأثیر ماندگاری بر جای می گذارند و درک مخاطبان شما از شرکت شما را بهبود می بخشند. درست است که یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد، و شما همچنان می توانید از گرافیک های سفارشی برای انتقال نظر خود در زمانی که محدودیت کاراکتر یا پلتفرم مبتنی بر تصویر وجود دارد استفاده کنید.
تصاویر مورد استفاده در طراحی وب سایت به شما شانس بسیار بیشتری برای جذب کاربران جدید و افزایش تبدیل می دهد . آنها این توانایی را دارند که حرفه ای بودن و تعهد شما به ارائه خدمات درجه یک را در تمام کارهایی که انجام می دهید به مشتریان احتمالی نشان دهند